Skip to main content Skip to footer

Handelsbetingelser & datapolitik

Det med småt

Afbud 

Afbud til en aftalt session skal ske senest 48 timer forud for den aftalte sessionstid pr. mail til post@jettebulck.dk eller sms til T: 5152 8905. Ved senere afbud afregnes det fulde beløb for sessionen.

Hvis Jette Bülck er nødt til at aflyse en session, får køber tilbudt en ny session hurtigst muligt.

 

Betalingsbetingelser:

Alle bookede forløb faktureres inden forløbets opstart og skal afregnes til forefaldsdatoen som fremgår af fremsendte faktura. Alle priser er i danske kroner og afregnes plus 25% moms. 

Generel betalingsfrist er 8 dage fra fakturadato.

 

Betingelser vedrørende køb, afholdelse og annullering af Mentor-, Rightplacement- og Premiumforløb:

Mentor, - Rightplacement- og Premiumforløb er gyldige i 12 måneder fra datoen for første session. Gyldighedsperioden fremgår af tilsendte faktura.

Forløbet er et sammenhængende forløb og der kan ikke afregnes for enkelt sessioner. Ligesom sessioner fra påbegyndte forløb ikke kan overdrages til andre.

Indbetalte beløb refunderes ikke. 

Udebliver betaling, fremsendes betalingspåmindelse én gang. Herefter påføres fakturaen et rykkergebyr på Kr. 100,- pr. påmindelse.

Ønsker køber ikke at benytte samtlige sessioner, i forløbet, doneres disse sessioner til at støtte et godt formål, og samarbejdet med kunden ophører efter aftale.

Indgåede mundtlige og skriftlige aftaler og bookinger er juridisk bindende ved fremsendelse af en ordre- eller booking bekræftigelse.

Hvis køber annullerer sin deltagelse i et forløb efter juridisk bindende booking og efter, at have modtaget en booking bekræftigelse og faktura, faktureres 50% af forløbsprisen plus moms, uanset om ydelsen er leveret eller ej.

Faktura på 50% af forløbsprisen plus moms sendes til betaling ved annullering af en juridisk bindende ordre og har en betalingsfrist på 8 dage fra fakturadato.

Datapolitik

For at skabe de bedste og mest trygge rammer om vores samarbejde, er det vigtigt, at du ved, at de oplysninger du fremsender og videregiver til Jette Bülck behandles og opbevares fortroligt og sikkert. Nedenstående giver dig indblik heri:

Jette Bülck opbevarer og behandler følgende persondata og personrelaterede oplysninger:

  • Dine kontaktoplysninger & data som fremgår af dit CV og din LinkedIn profil.
  • Dine svar i den Specialdesignede Spørgeguide.
  • Skriftlige notater fra sessionerne.

Oplysningerne opbevares:

  • I en elektronisk kundemappe på computeren.
  • I en fysisk kundemappe i aflåst arkivskab på Jette Bülck’s kontor.

Oplysningerne benyttes i forløbet til at:

  • Kunne kontakte dig.
  • Fremsende faktura.
  • Afdække og analysere dine kompetencer og hvad du brænder for i dit arbejdsliv.
  • Holde overblik og fokus i din udviklingsproces.
  • Kunne give dig den mest personligt relevante rådgivning og sparring til at nå dine mål.

Oplysningerne slettes:

Det er almen praksis at kundemapperne slettes senest 6 mdr. efter forløbets afslutning, når vi har haft den sidste ”Tjek-in” pr. mail ½ år efter sidste session:

  • Din kundemappe på computeren slettes.
  • Din fysiske kundemappe makuleres.

Alle dine oplysninger opbevares og behandles fortroligt og sikkert og slettes senest 6 mdr. efter forløbet afrundes. Du kan til enhver tid få oplyst og fremsendt de oplysninger Jette Bülck måtte have indsamlet i forløbet.

Måtte du have spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig på Post@JetteBülck.dk.

Jeg ser frem til et udbytterigt samarbejde.

De Bedste Hilsner,
Jette Bülck

JetteBülck.dk

Telefon: 5152 8905
post@jettebulck.dk

CVR: 28570414

Åbningstider

Mandag 08:00 - 16:00

Tirsdag 08:00 -16:00

Onsdag 08:00 -16:00

Torsdag 08:00 - 16:00

Fredag 08:00 - 16:00